Setkání mládeže v Lanškrouně

Aerobic

Soutěž v balancování na hraně lavice.

Soutěž v balancování na hraně lavice. (Oprava: Byli jsme upozorněni, že náš popisek je manipulativní: nejednalo se prý o žádnou soutěž, nýbrž o zkoušku, kolik lidí se vejde do jedné lavice. To je něco zcela a zásadně jiného… Všem, kdož nepochopili nadsázku původního popisku, se proto omlouváme.)

Soutěž pokračuje.

Soutěž (Oprava: Zkouška) pokračuje.

Vesele jen vesele život musíš brát.

Vesele jen vesele život musíš brát.

Kostel nebo kino?

Kostel nebo kino?

Příspěvek byl publikován v rubrice Cirkus v kostele se štítky a jeho autorem je admin. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

37 komentářů u “Setkání mládeže v Lanškrouně

  1. Lanškroun je kousek od Letohradu, že ano?
    Jak příznačné – ve století sedmnáctém a osmnáctém byly tyto kraje rejdištěm bludařů a heretiků, dnes tase modernistů.

  2. Mají toho tam málo. Navrhuji barevná světla, oponu a exkluzivní vystoupení polykače varhanních píšťal za zvuku tam-tamů.

  3. Divíte se? V Lanškrouně je farářem herec P. Czedlik.
    Varovaní na stránkách farnosti v rubrice „Apendix nebo-li Zbigniewovy nesmysly“ plně vystihuje situaci ve farnosti (potažmo celé oblasti):
    ! VAROVÁNÍ ! Těmito myšlenkami budu vědomě a dobrovolně porušovat přikázání „nesesmolíš“ a jejich čtení může vážně a nenávratně poškodit Váš duchovní život.

  4. Myslím, že to není nic zlého. …To nejsou špatné činy. … Jsem přesvědčena, že se Pán nedívá tak přísně. …Důležité je, co je za tím, a to špatné není!

    • No…otázkou je, co na to říká náš starý známý kánony 1205 – 1211 CIC/1983, s důrazem na dva posledně jmenované (kán. 1210 a 1211), které cituji:
      Can. 1210 — In loco sacra ea tantum admittantur quae cultui, pietati, religioni exercendis vel promovendis inserviunt, ac vetatur quidquid a loci sanctitate absonum sit. Ordinarius vero per modum actus alios usus, sanctitati tamen loci non contrarios, permittere potest.

      Can. 1211 — Loca sacra violantur per actiones graviter iniuriosas cum scandalo fidelium ibi positas, quae, de iudicio Ordinarii loci, ita graves et sanctitati loci contrariae sunt ut non liceat in eis cultum exercere, donec ritu paenitentiali ad normam librorum liturgicorum iniuria reparetur.

  5. Byla to zkouška toho, kolik lidí se může vejít do jedné lavice, nikoli soutěž v balancování, jak se tam píše. … Tedy nic zlého.

  6. Z jedné strany Letohrad z druhé strany Lanškroun. V obou farnostech jsou „kapacity“ politování a modlitby hodné!

  7. Dnes je 26.3.2013, ptám se proč mé dva předchozí komentáře z 21.3. stále čekají na schválení? …První :Myslím, že to není nic zlého. …To nejsou špatné činy. … Jsem přesvědčena, že se Pán nedívá tak přísně. …Důležité je, co je za tím, a to špatné není! …Druhý:Byla to zkouška toho, kolik lidí se může vejít do jedné lavice, nikoli soutěž v balancování, jak se tam píše. … Tedy nic zlého.
    …Přidávám otázky pro autora: Proč zde uvádí fotky z roku 2007 jako by byly aktuální? Zeptal se zda je může zveřejnit na tomto webu? Proč pozměnil komentář k nim? Co tím sleduje? Myslí si, že jedná čistě? …Jsem velmi zvědavá zda schválíte mé příspěvky. …Jest-li ne, jde vám o vytváření negativního obrazu, který neodpovídá skutečnosti a přivádíte v omyl druhé lidi.

    • Určitě jedná čistě. O tom nemusíte mít pochybnosti. A letos se u vás už nic takového neděje a kostel zase funguje jako místo pro ztišení a modlitbu?

  8. Je čisté vzít bez dovolení fotografie, dát k nim komentář, který obviňuje z negativních úmyslů lidi , kteří jsou na nich?

    • Čistému vše čisté.
      Fotografie jsou veřejně dostupné.
      Úmysly lidí na fotografiích zde nikdo neposuzuje, řídíme se zásadou De internis Ecclesia non iudicat. Pozuzovat můžeme toliko vnější projevy a ty jsou šílené.

    • Samozrejme ze to neni ciste. To ze jsou fotografie verejne k dispozici, neznamena, ze je muze kdokoliv bezplatne pouzit. To by museli byt v Creative common (CC) licenci. To co tu predvadi autori webu je obycejna kradez.

      • Nemáte pravdu. Mravouka (P. Dacík OP) učí: „Krádeží odnímá člověk člověku, co mu podle práva patří stran hmotných statků. … k pojmu krádeže náleží, aby majitel důvodně nesl těžce ztrátu svého majetku.“
        Použití veřejných fotografií, které praktikují autoři webu, není krádeží, neboť:
        1. fotografie v jpg nejsou hmotným statkem
        2. „majiteli“ fotografií jejich zkopírováním nevznikla žádná škoda – o nic nepřišel, své fotografie stále má

        O morálně pochybném jednání by se dalo uvažovat teprve v případě, že by původní majitel fotografie prodával a někdo by ho zveřejněním těchto fotografií připravil o zisk z prodeje.

      • Člověče, kam Vy chodíte na rozumy? To teda děláte svému vyučujícímu náboženství pořádnou ostudu! Když někdo zveřejňuje (kamkoli) fotky, činí tak s rizikem, že budou kopírovány. Může je ochránit vodoznakem, ale to je tak jediné, co s tím udělá, pokud je neuzamkne do prodejního prostoru! Tak jaká krádež? Tady jsou fotky i s uvedením zdroje, tak tu nesekýrujte administrátory!

  9. Vaše stránky se podobají spíše horšímu bulváru… Díváte se jen povrchně, nezajímá vás, co je za děním. Pomlouváte!….Raději konejte něco dobrého!……..Nechápu, jak můžete mít jako hlavní tu fotku se zajícem. Tolik se vám líbí? Proto ji šíříte? ……Myslíte, že se na vás dívám povrchně? Nevidím hloubku vašich myšlenek?

    • A proč by nemohl mít autor webu fotku se zajícem? Cožpak nejsou Velikonoce? To pláčete spíše na špatném hrobě. To si musíte stěžovat v supermarketech a u lidového prezidenta. Myslím si, že dobrou věcí je už zrovna to, že autor webu poukazuje na problémy, ale napravu těchto excesů můžeme udělat jen my sami, co tomuto posledních dvacet let jen nečinně s rukama v kapsách přihlížíme. Kromě této kroniky jinak existuje ještě projekt téhož autora Ecclesia TV a pak ještě spřízněné projekty jako zpravodajský web Duše a hvězdy (cirkev.wordpress.com) nebo web o Mši svaté Krása liturgie. Co jste udělala dobrého vy? Co jste udělala pro apoštolát? A co vás opravňuje k odsudku nad tímto webem? Značně mi váš slovník připomíná jednoho duchovního, který nazývá svaté naší Církve schizofreničkami a jejich spisy obludnými, přičemž namísto apoštolátu fandí filosofiím východu a do svého kostela namísto biskupů a hlasatelů evangelia si zve dalajlámu a budhistické duchovní, aby tam dělali seance. A to je rozhodně nehezké. Není právě teď čas jít udělat něco pro to, aby Ježíš byl od křesťanů uctíván jako ten, kdo přinesl dokonalou oběť namísto toho, aby na jeho místě stál člověk?

  10. Víte, Zdenka to píše docela dobře a má snahu něco zdůvodnit a obhájit. Je mi docela stydno z těch co píši zde neuctivě a sudičsky. Je to nedůstojné i z lidského hlediska. Ať už je názor jakýkoli na cokoli, pak by bylo dobré se chovat slušně a kultivovaně v diskuzi a ne se vysmívat a činit z něčeho bulvár. Kristu a jakémukoli společenství toto neprospěje, to musíte cítit sami. Doufám také, že zde nepanuje nějaké cenzura, kde se ponechávají jen tzv. „vhodné“ příspěvky. Byl jsem na jednom webu podobného ražení a tam to falešně promazávali a ponechávali cíleně jen co se jim hodilo. To považuji za nedůstojnou, nevkusnou a krajní manipulaci. Doufám, že zde se něčeho takového nedočkám. Níže jen něco z webu LA.

    ———————————–

    Michaela V. odpovídá:21.3.2013 (18:46)X
    :-) Byla to zkouška toho, kolik lidí se může vejít do jedné lavice, nikoli soutěž v balancování, jak se tam píše. A mimochodem – docela by mě zajímalo, zda ti, kteří fotografie použili na svůj web, mají souhlas autora těch fotek. Pokud ne, říká se tomu krádež.

    Gabriela odpovídá:21.3.2013 (19:09)X
    Míšo, tak to já se teda zhrozila, co to tam je, proto paní dávám za pravdu.Je dobře, že jsi to napsala, jak to bylo.Ti nezasvěcení neví, co to mělo znamenat a ti, co si ty fotky prohlédnout a nevědí si pak o naší farnosti udělají svůj obrázek.

    miro odpovídá:21.3.2013 (20:48)X
    Mnoho věcí má svůj význam. Člověk by měl hledat úctu, navazovat i na osvědčené tradice, respektovat prostor, ale i bližní. Je jasné, že oltář není běžný stůl a kostelní lavice není kladina a to za jakýchkoli okolností.
    Považuji ale „ukradení fotek“ a přivložený text k nim za tendenční a lživý způsob virtuální manipulace s druhými lidmi. Je to nesolidní způsob prezentace. Jsou lidé co by nejraději pořád někoho napravovali a ukazovali co je špatně, ale sami by třeba nedokázali uspořádat pro mládež nic pořádného. Jak se to říká – řeči se vedou a voda teče…

    Kolombo odpovídá:23.3.2013 (18:52)X
    Jen bych doplnil, že se jedná o vikariátní setkání mládeže z října 2007. Je zajímavé, že to někdo „vyštrachal“ v roce 2013. Ale vzhledem k tomu, jak zmanipuloval komentáře fotek, tak to určitě dělal s úmyslem pomoci… :-(

  11. Ne nadarmo se říká, že postřelená husa nejvíc kejhá. Kostel je chrámem Páně a pokud z něj někdo dělá cirkus a ještě to zveřejní, vystavuje se tomu, že na to někdo jiný poukáže. Chlubíte se tím, zač byste se měli stydět, takto to říkal sv. Pavel.
    Pokud se někomu tyto stránky nelíbí, nemusí je navštěvovat a pokud se někomu nelíbí, že je zde zveřejněno, co se děje u nich v kostele – zkuste se například zamyslet nad tím jak to napravit – pro začátek stačí, když cirkusová a jiná představení přenesete jinam.

  12. …a začnete se k Pánu Bohu v kostelíčku zase hezky modlit, jak se na křesťany sluší a patří. A za ten cirkus uděláte pořádné pokání. Uvidíte, jak na tom budete líp teď i po smrti. Nevěřte všemu, co se vám na nos věší nesvědomitými předsedajícími.

    • Řekl bych, že jste se dověděl víc než jste si ve snu představoval: „Potřebujete pomoc! Domnívám se, že trpíte nějakou závažnou psychickou poruchou. Jste frustrovaný.“ Nechci ani pomyslet, co bych se dověděl na dotaz, jak může katolický kněz zpestřovat předvánoční setkání Lions Klubu: http://www.klarisa.cz/rservice.php?akce=tisk&cisloclanku=2011120007

      Czendlik se sice snaží, ale chybí mu originalita, uvažte jen kolik podobných je v ČR. Zde by se měl přiučit: http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/fotogalerie/2013/03/31/foto-metalovy-motorkar-knezem-v-mexiku-je-to-mozne/
      To je nově nová evangelizace, jak má být! „Běda vám, zákoníci a farizeové, pokrytci, poněvadž zavíráte království nebeské před lidmi; neboť sami do něho nevcházíte, a těm, kteří by rádi vešli, vejiti nedovolujete.“

      • No, má ale tak trochu pravdy s tím psycho – byl jsem totiž od svých 14 let celých 14 roků „formovaný“ fokolarínem a další mne šikanoval po pětileté přestávce cca 8 roků. To byl záhul! Tak se s Boží pomocí odreagovávám a léčím humorem. Psal mi kamarád, že by ho to deptalo, odpověděl jsem mu, že mne tohle psaní do knihy návštěv velice osvěžilo na duši. (Pomohl mi právě s tím archívem, jak uvádím na GTV.)

        Lidičky! Nenechte se deptat, když vám bourají oltáře a ničí posvátnou Liturgii! Bojujte, jak umíte! Jeden modlitbou, jiný fotkou, další něčím jiným! Hlavně bojovat všemi možnými prostředky proti těmhle hulvátským uzurpátorům Posvátna, kteří zapomněli na dobré křesťanské vychování z katolického Polska!

      • P. Czendlik na vánočním večírku Lions clubu, to je velmi dobrý odkaz. Oni vlastně už vytvořili vlastní církve. Papež BuonaSera I. to ale asi nevyřeší. :-)

  13. Důležité je, co je za tím, a to špatné není! … Byla to zkouška toho, kolik lidí se může vejít do jedné lavice, nikoli soutěž v balancování, jak se tam píše. … Tedy nic zlého.

    Také kostel v Lanškrouně byl našimi zbožnými předky kdysi vystavěný ke chvále Bohu a co víc, byl posvátným olejem od biskupa posvěcen, tzn. byl darovaný Bohu k jeho oslavě. Už nám není dovoleno jej Bohu odnímat k provozování našich choutek. A že se tam dělo něco v rozporu se zasvěcením je zcela zřejmé z vnějšího vystupování.

  14. Ale soudruzi a soudružky, nebuďte k těm mladým svazákům tak krutí. Problém není v těchto zapálených mládežnících Katolického svazu mládeže (KSM), ale v politrucích jako je biskup Malý, Vlk, buddhistický kněz Halík, Vacek či Czendlik. To oni je formují, tedy deformují a podněcují jejich mladistvou kreativitu. V jejich věku jsem taký třískal do kytary při „nové mši“ a měl dojem, že tohle je ta správná bohopocta. Dnes zpívám Missae de Angelis a písně z Boží cesty při řádném ritu mše svaté. Třeba to jednou pochopí a když budou chtít, tak zcela určitě. Tyto stránky je však třeba rozvíjet. Tento typ humoru žádný soudruhu nemá rád, a to je dost výmluvné samo o sobě.

    • Jistě – to je nás víc takových, co si mysleli, že strunami převrátí svět. Ale nepodezírali jsme „staromilce“ z nečestných úmyslů a nebyli jsme arogantní – na to úplně stačil pan farář.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *