V kostele sv. Filipa a Jakuba ve Zlíně prokázali před několika lety mimořádný smysl pro sakralitu prostoru, kde se dennodenně zpřítomňuje Kristova Kalvárská Oběť.
V kostele sv. Filipa a Jakuba ve Zlíně prokázali před několika lety mimořádný smysl pro sakralitu prostoru, kde se dennodenně zpřítomňuje Kristova Kalvárská Oběť.
Už vím, proč jsem musel odejít od varhan. Deo gratias.
Vskutku infernální….
V jiném než sakrálním prostoru by to byla vcelku dobrá muzika
Ale toto předváďet v kostele 
Tohle se ještě počítá za sakrální prostor? Kde máte oltář?
Skutečný oltář byl zlikvidován r. 70, postavil se tam nedůstojný Luthertisch na osmi nohách, který nemůže být považovan za oltář. Celý chrámový prostor je zmršený.
Dlouho jsem se nad tím zamýšlel a často se k mnohému vyjadřoval, až jsem nakonec dospěl k poněkud trpkému názoru, že k současné liturgii, lze li ovšem nazvat Bugniniho lidoslužbu liturgií, a do montážních hal, kterým se mnohé kostely podobají a k chování spousty katolíků v kostele se současná hudba hodí.
Hraní Michny, Šteyera, nebo dokonce snad gregoriánského chorálu by nebylo nic jiného, než ono biblické házení perel sviním. Perly si proto nechme pro Mši svatou všech věků.
Zde naprosto platí to, co je napsáno v záhlaví těchto stránek: „Při pohledu na dnešní Církev (klérus – liturgie – teologie) je tradiční katolík nejdříve pobouřený, poté zarmoucený, a nakonec propuká v smích.“
Proc zmizelo video? Prosim, vratte zpatky.
Nejspíž zapracovali modernisti, podobně jako v jiných článcích – videa již neexistují.