Divadlo? Vtip? Indián? Ne, františkán z Plzně a jeho celebrace na dovolené. K čemu s sebou vozit albu, stačí co máte na sobě (hábit to rozhodně není) a slušivá (?) barevná šála…
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /data/web/virtuals/121425/virtual/www/domains/kronika.ikatolici.cz/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 399
„Kladu si otázku, co mám dělat s tou mrtvou mouchou, co mi tam plave? Vylít či nevylít?“
Jinak perfektně vyjádřena metoda mrtvého klacku:
http://www.katyd.cz/clanky/definitivni-a-stabilni-oltare.html
Ano, to jsou dnešní františkáni. To se u nich dějí daleko horší věci – školské sestry bubnují a bratři běhají po kostele s vlajkami, vypadá to jako na 1. Máje. Této veselici se říká praporování, běžná praxe u protestantů.
A vůbec u Františkánů se dějí daleko horší věci. V Liberci pozvali do kostela nějakou osobu, která tam uspořádala výstavku magických andělů světla!!!!
Místní pastorační asistentka, která na to upozornila, byla následně odejita ze svého místa!!!
Jsou to kusé informace, ale od důvěryhodné osoby, takže pokud má někdo konkrétnější informace, tak je prosím uveďte. Díky. José
Mrtvý klacek, který se sám utrhl od kmene a tak se odsoudil k smrti uschnutím.
Opravdu povedený výlet. Návštěva zajímavých míst – tohle má být kříž s Pánem Ježíšem? https://www.signaly.cz/fotky/52551/1360177#photo-detail Kněz s barevnou šálou zkoušející šutr, jestli by se mu nehodil do farnosti místo starého hoblponku. Takykatoličky oblečené, jako by si odskočili z E55 (pokud na to máte žaludek, projděte si celou galerii). To se všichni nadobro pomátli? +CSSML+NDSMD+
Když jdete po horách s pořádným batohem na zádech a ještě je k tomu vedro, tak se nedivím, že jsou ty slečny tak nalehko. Ve městě, jak ukazují poslední fotografie, se měly obléci jinak. A už vůbec nemluvím o tom, že mnohé se nestydí tak přijít v neděli do kostela. Zima budiž pochválena!
Ještě bych se chtěl Jakube zeptat, co znamenají ty zkratky?
Ať je vedro nebo není, tílka a kraťásky, co některé dívky měly na sobě, nesmí mít katolická dívka vzhledem k jejich necudnosti vůbec v šatníku. Na turistiku se sice hodí jiné oblečení než do kostela, ale oboje oblečení musí být slušné a cudné. Dlouhé sukně asi nejsou příliš vhodné na vysokohorskou turistiku, takže by se snesly i volné kraťasy pod kolena a trička, i když je to proti níže uvedené směrnici.
Posvátná kongregace koncilu dala roku 1930 tyto instrukce stran ženské módy. Šat, zvláště dívčí, musí sahat pod kolena, po lokty, zakrývající prsa a záda, tělo nesmí při oblečení prosvítat a šat nemá být nepřiměřeně těsný. Tělocvičného úboru mohou dívky užívat pouze v tělocvičnách a nesmějí v něm vystupovat na veřejnosti. – Společné koupání, hry, slunění, sport, skauting apod. hochů a dívek jsou naprosto nepřípustné. (Dacík: Mravouka)
Je pravda, že s klesající teplotou nemravných oděvů rychle ubývá, pokud tedy nepovažujeme za zvláště nemravné dlouhé kalhoty u dívek, ale občas i při –10 °C potkávám dívky v krátkých sukních.
Crux Sancta Sit Mihi Lux + Non Draco Sit Mihi Dux
Kalhoty u dívek nejenže nejsou nemravné zvláště, ale nejsou nemravné vůbec.
Co se těch fotografií týká: Jak se oblékají dívky je smutná věc, ale ještě smutnější je, jak se tam oblékají kněží.
Z jakého kmene je ten šaman?
Hot Bier – dost divoký a nebezpečný kmen.
Ne ne, opravdu je to NOM pokoncilního františkánského kněze – pardon, bratra – s duhovou štolou… A ani k tomu nepotřebuje cold beer.
Prosím bratři rozpoměňte se ,že i dříve byly slouženy tzv „polní mše“. Taková místa najdeme na četných poutních místech s tradicí dlouhou jak je například Svatý Hostýn,č novějších jakými jsou třeba Turzovka,Litmanová či kopec Križevac v Medjugorji.
I „polní mše“ je mše a vyžaduje vše, co každá jiná mše.

Záleží na knězi, jestli ctí a miluje Boha natolik, že při zpřítomnění Kristovy Oběti připraví vše, jak má být, nebo má na prvním místě něco jiného než Boha a je mu to fuk…
Na pouti do Chartres:

Tzv. polní oltář ve vesnici na mezinárodní pěší pouti katolické Tradice Warszawa – Czestochowa A.D. 2013: http://pius.info/images/phocagallery/Wallfahrten/2013/wallfahrt_polen/thumbs/phoca_thumb_l_DSC08878.jpg
Jeden kněz slouží na kameni, druhý na bubnu a třetímu stačí „ubrousku prostři se“. A jaká úžasná eucharistická je mezi lidmi.
pater Martin Davídek při večerní mši pod širým nebem
http://www.biskup-pavel.net/images/2007-06-06-ostre/101_1840.jpg
Ten „kněz“ na fotce vypadá jako převázaná peřina na muslimském koberečku. Nevím zda-li je však otočen správným směrem k Mekce!
A copak si nelehly ty babizny, bylo by to pohodlne.
Ja se divim, ze si to ti farari neuvedomuji, ze kdyz neco takove provadi, ze jsou za blazny. Jako z cvokarny nekdo vypustenej, co se hraje na farare na verejnosti. Jak se daji odlisit?